Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A todos os cidadáns e empresas que opten ou deban interactuar coa Seguridade Social por Internet.
É o enderezo electrónico dispoñible para que os cidadáns e empresas poidan realizar trámites a través da internet coa Seguridade Social e cuxa titularidade, xestión e administración corresponde por completo á Seguridade Social, órgano ou entidade administrativa no exercicio das súas competencias.
Segundo o perfil, cidadán, empresa e en función do réxime de afiliación á Seguridade Social, terase acceso á presentación de documentación por Rexistro Electrónico, recepción de Notificacións Telemáticas, obtención de Certificados electrónicos e outros servizos que antes requirirían presenza física.
A comunicación entre o cidadán/empresa e a Sede é segura. Toda a información viaxa cifrada, os Certificados electrónicos garanten a identidade de ambas as dúas partes. Os datos persoais que se envían por Internet están cifrados e, unha vez que son gardados nos sistemas da Seguridade Social, utilízanse os medios necesarios para protexelos, en cumprimento da Lei Orgánica de Protección de Datos de Carácter Persoal e da súa normativa de desenvolvemento.
Poderá acceder a ela e realizar trámites durante 24 horas os 365 días do ano*. É importante sinalar que para trámites nos que se teñan en conta prazos, os realizados en días inhábiles entenderanse efectuados o primeiro día hábil seguinte.
*Algúns servizos da sede poden non estar dispoñibles en determinadas franxas horarias por mantemento técnico.
Para o cómputo de prazos en calquera trámite que requira a presentación de documentación, a data e hora oficial da Sede será a que terá validez legal e non a do equipo dende o que se realice. Para estes efectos, terase en conta a de finalización do trámite, cando o cidadán asine a solicitude e/ou documentos e recibe o xustificante correspondente.
Pode acceder ao apartado "Data e Hora oficial" dende o menú inferior da páxina principal da Sede Electrónica.
Si, teñen a mesma validez os trámites realizados a través da Sede Electrónica que os efectuados de forma presencial.
Pódese engadir ao navegador a fonte RSS Novidades da Sede Electrónica da Seguridade Social. (Para subscribirse premer en "Subscribirse a esta fonte"). O sistema RSS (Rich Site Summary / Really Simple Syndication) permite recibir a información publicada na Sede Electrónica da Seguridade Social, de xeito sinxelo e gratuíto.
O Rexistro Electrónico de Solicitudes da Seguridade Social está dispoñible unicamente para a presentación de solicitudes relacionadas cos trámites e procedementos que se detallan no Anexo I da resolución vixente, que estean dirixidas aos organismos que compoñen a Seguridade Social.
Todos os trámites que permiten a presentación electrónica de solicitudes están situados en “Cidadáns” e “Empresas”, dentro das diferentes categorías que existen en cada unha destas seccións. Móstranse destacados cun logo identificativo.
Ademais, na descrición inclúese a información necesaria para a súa presentación. A listaxe de todos os trámites dispoñibles para a súa presentación por Rexistro Electrónico móstrase no Anexo da Resolución publicada no apartado Normativa e Lexislación / Normativa relativa ao Rexistro Electrónico.
Unha vez realizado o trámite, o usuario obterá un número de rexistro e unha data en pantalla, e unha documentación adxunta consistente nun PDF co resgardo da solicitude e a sinatura do servidor que garante que a transacción se produciu correctamente. Esta mesma mensaxe envíase vía correo electrónico ao enderezo facilitado. Se non se recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, se recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizando outros medios.
A sinatura electrónica é o conxunto de datos, en forma electrónica, consignados xunto a outros ou asociados con eles que poden ser utilizados como medio de identificación do asinante. É unha cadea de caracteres, xerada mediante un algoritmo matemático, que se obtén utilizando como variables a clave privada e a pegada dixital do texto que hai que asinar de forma que permite asegurar a identidade do asinante e a integridade da mensaxe.
O servizo de verificación de sinaturas e certificados é capaz de validar os distintos PDFs que asina a Seguridade Social, xa sexan polo servizo de TRACI@ss, polo de Notificacións Telemáticas da Seguridade Social (NOTESS) ou por calquera outro que emita sinatura PDF, sempre e cando sexan sinaturas segundo o estándar PDFSignature. Ademais ten a capacidade de poder validar outros documentos en formato binario e XML sempre que cumpran os estándares CAdES.
Actualmente só o Certificado de estar ao corrente nas obrigas da Seguridade Social.
CEA é un Código Electrónico de Autenticidade que permite validar a autenticidade daqueles documentos emitidos pola Seguridade Social nos que conste o devandito código. Para comprobar a súa autenticidade está dispoñible o Servizo de verificación de integridade de documentos no que se deberá introducir o Código de Verificación do Documento, a data de xeración do código CEA e os grupos deste que a aplicación precise, sen necesidade de dispoñer de certificado dixital.
Para acceder a estes servizos é necesario ter comunicado á Tesourería Xeral da Seguridade Social un número de teléfono móbil para os efectos de comunicacións, mediante o servizo Comunicación de teléfono e correo electrónico, ou dirixíndose a unha Administración da Seguridade Social.
Ademais, é necesario que os datos que se lle solicitan no formulario de autenticación coincidan exactamente cos rexistrados na Base de Datos da Seguridade Social, así como cumprir co resto de requisitos técnicos.
Cando se solicita a petición xérase un número de referencia que debe conservar para ver o estado do informe, que pode consultar accedendo a "Consulta de estado de solicitude de Informes", completando os seus datos de identificación e o número de referencia.
Neste servizo indicarase se o envío da vida laboral se realizou ou non, os motivos de que non se realice o envío son porque o enderezo facilitado na petición non se corresponde co que hai nas bases de datos da Seguridade Social (por motivos de seguridade non se realiza o envío), para solucionar este punto deberá acudir a unha administración e actualizar os datos de domicilio.
Ademais, tamén pode obter, imprimir e/ou consultar este informe no mesmo momento da súa petición, a través do acceso con certificado dixital, vía SMS, se previamente comunicou á Tesourería Xeral da Seguridade Social o seu número de teléfono móbil e a través do acceso Usuario/contrasinal - Cl@ve permanente, se ten activado o usuario e xerado o contrasinal, para o cal deberá dispoñer dun Código de Activación que se obtén de forma presencial en calquera oficina da Seguridade Social, de ámbito nacional.
Na Sede Electrónica pódense realizar as solicitudes de alta ou baixa ou variación de datos no Réxime Especial de traballadores autónomos.
Dependendo do réxime de cotización, ofrécense dous servizos que permiten a obtención dun informe coas bases de cotización/cotas ingresadas nun determinado período.
Se accede sen certificado dixital poderá cubrir un formulario de solicitude de modo que o informe lle será remitido por correo postal ao domicilio que figure na base da Tesourería Xeral da Seguridade Social.
Si, serán necesarios dous trámites:
A documentación que hai que anexar e procedemento detállase nos servizos. Os formularios débense cubrir e anexar. Recoméndase consultar posibles problemas ao gardar o PDF do formulario, nas "Preguntas Técnicas” desta sección.
A partir do 17 de setembro de 2016, eliminarase dos servizos da Sede a posibilidade de acceder con certificado SILCON. Para acceder aos servizos da Sede poderanse utilizar o resto de accesos dispoñibles. Pode acceder á información sobre Certificados dixitais para coñecer aqueles emitidos pola Seguridade Social ou os admitidos doutras Autoridades de Certificación, así como consultar a Listaxe de certificados admitidos.
Se é usuario do Sistema RED acceda á información dispoñible na Web.
A configuración e requisitos técnicos varían dependendo do servizo, se se usa certificado dixital e a plataforma tecnolóxica utilizada para o acceso aos servizos. Pódese obter información en detalle na sección de Requisitos Técnicos.
Nas seguintes preguntas desta sección facilítanse en forma de preguntas e respostas os pasos necesarios para a configuración axeitada dos elementos necesarios para o uso da Sede.
Se non coñece que sistema operativo ou versións de Java ten instaladas no seu equipo, pode dirixirse ao Manual de configuración dos navegadores para o uso de sinatura electrónica, nos apartados "SABER SISTEMA OPERATIVO INSTALADO NO NOSO EQUIPO" e "SABER VERSIÓN DE JAVA INSTALADA NO NOSO EQUIPO".
Pode obter a solución a este problema no Manual de configuración dos navegadores para o uso de sinatura electrónica, no apartado "Confiar no sitio Web" para Mozilla Firefox.
Os certificados, ao saír das aplicacións quedan na sesión dos navegadores, polo que para eliminar os datos da sesión e poder entrar na aplicación con outro certificado é necesario pechar todas as ventás do navegador e volver abrilo.
O acceso ao proceso de sinatura require da instalación dun único ámbito de execución Java axeitadamente configurado. Debe asegurarse de que non exista máis dun ámbito instalado porque poderían existir conflitos entre as versións e non funcionar a aplicación. Consultar a sección de requisitos técnicos.
Se ten problemas á hora de asinar, primeiro debe asegurarse de cumprir cos requisitos técnicos de soporte lóxico no equipo, a continuación revise o manual de configuración dos navegadores para o uso de sinatura electrónica que contén a configuración necesaria e os problemas de sinatura máis comúns.
A partir da versión 45 de Google Chrome, lanzada o 1 de setembro de 2015, non é posible habilitar o complemento de Java, polo que non se poderán utilizar os servizos web da Sede Electrónica da Seguridade Social que requiran Java co devandito navegador.
Se utiliza as versións 42, 43 ou 44 de Google Chrome deberá habilitar a funcionalidade de Java para poder utilizar os servizos da Seguridade Social que requiran Java, pode seguir o documento Activación Java en Google Chrome ás versións 42, 43 e 44.
Isto pode acontecer por non ter axeitadamente instalado os controladores do DNIe. Debe ir á páxina www.dnielectronico.es e seguir as instrucións de instalación.
O Certificado de Usuario é un documento dixital que contén, entre outros, datos identificativos dun suxeito ou entidade. Así, o Certificado dixital permite identificarse en Internet e intercambiar información con outras persoas coa garantía de que só o usuario e o seu interlocutor poden acceder a ela.
En función do tipo de solicitante, pódense dividir en:
En función do emisor:
Unha Autoridade Certificadora (AC, en inglés CA) é unha entidade de confianza do emisor e do receptor dunha comunicación. Esta confianza de ambos os dous nunha 'terceira parte confiable' permite que calquera dos dous confíe á súa vez nos documentos asinados pola Autoridade Certificadora, en particular, nos certificados que identifican ambos os dous extremos.
Trátase dun certificado dixital emitido a favor dun suxeito físico (tamén coñecido como certificado de usuario) que vincula o subscritor cuns datos de identidade e sinatura. Subscribe, asina, solicita e custodia as claves da persoa física.
Trátase dun certificado dixital emitido a favor dunha entidade xurídica que poderá ser utilizado cando se admita nas relacións que manteña a devandita persoa xurídica coas administracións públicas ou na contratación de bens ou servizos que sexan propios ou concernentes ao seu xiro ou tráfico ordinario.
Un certificado raíz é un certificado emitido pola Autoridade de Certificación para si mesma. Neste certificado consta a clave pública da Autoridade de Certificación e polo tanto será necesario para comprobar a autenticidade de calquera certificado emitido por ela. É o certificado orixe da cadea de confianza.
Certificado raíz da autoridade de certificación da Seguridade Social, debe ser instalado nos navegadores/java de calquera persoa ou entidade que queira facer uso dos servizos da sede (non é necesario en todos os servizos).
Certificado raíz da autoridade de certificación da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre, adoita vir preinstalado nas distribucións dos navegadores, no caso contrario é necesario instalalo nos navegadores/java de calquera persoa ou entidade que queira facer uso dos servizos da sede. (Non é necesario en todos os servizos aínda que si recomendable para evitar mensaxes de advertencia).
O período de validez varía en función do tipo de certificado e a entidade certificadora. Consultar a entidade certificadora ou nos datos de caducidade do certificado que poden consultarse no almacén de certificados do navegador.
É un proceso que depende da entidade certificadora.
Pode consultalos na lista de certificados admitidos.
Non. Cos Certificados de Persoa Xurídica ou Entidade só se pode acceder a determinados servizos.
Existe unha guía de obtención do certificado na seguinte ligazón.
Dependendo da autoridade certificadora os trámites son distintos, consultar nas páxinas web das distintas autoridades certificadoras. En todas as provincias poden obterse certificados da FNMT-RCM ou DNIe, que serán válidos para os trámites da Sede.
Estes son os pasos nos distintos navegadores.
EXPORTAR CERTIFICADOS INSTALADOS EN INTERNET EXPLORER
O proceso de descarga do certificado depende da entidade certificadora e pode cambiar en función desta. No caso de usar Google Chrome baixo Windows, o proceso de descarga do certificado é igual ao do navegador Internet Explorer posto que comparten o mesmo repositorio de certificados. Consultar as instrucións de descarga de certificados dixitais na páxina web da entidade emisora do certificado.
Si, no caso de ter o certificado almacenado nunha tarxeta criptográfica é suficiente con inserir a tarxeta no outro ordenador. Se o certificado está almacenado no navegador, é necesario exportar o certificado a un ficheiro e posteriormente importar o certificado no navegador do novo ordenador.
Pódese protexer o certificado dixital de dúas formas. A primeira consiste en almacenar o certificado nunha tarxeta criptográfica ou dispositivo seguro (o certificado do DNI electrónico estará almacenado nunha). A outra posibilidade consiste en almacenar o certificado no navegador protexido por un contrasinal especificándoo durante a súa instalación.
Consultar a sección de requisitos técnicos onde se detalla a configuración axeitada para os distintos navegadores.
Débese comprobar que o certificado é admitido pola Seguridade Social, que non está caducado ou revogado e que os datos deste coinciden cos datos de identificación, nome e apelidos que hai na base de datos da Seguridade Social.
Nos servizos nos que estea habilitado o acceso con certificado dixital. Para a correcta instalación e uso do DNI existe unha páxina web na que se explican os requisitos e se facilitan os drivers requiridos: http://www.dnielectronico.es/
As codificacións informáticas son unha serie de códigos alfanuméricos que se basean en datos do informe emitido e un algoritmo matemático, mentres que a sinatura electrónica se basea no uso de certificados dixitais para engadir a un resumo electrónico da totalidade do documento emitido unha clave que só ten o propietario do certificado co que se asina.
Isto acontece porque os formularios PDF están preparados para ser imprimidos, a versión gratuíta do visualizador de ficheiros PDF, Adobe Reader, non permite gardar formularios. Esta característica só está incluída na versión Profesional Adobe Acrobat Pro. Se non dispón desta versión existen outras formas de anexar o formulario, son:
Os certificados do DNIe non son exportables a ficheiro por razóns de seguridade, é necesario facer uso do soporte físico (tarxeta DNIe).
Pode consultar a listaxe de oficinas de rexistro da Seguridade Social, unicamente para persoas físicas.
A través da páxina de IZENPE consultar os puntos de atención ao público onde obter o certificado.
Os servizos aos que se pode acceder actualmente co certificado de Persoa Xurídica están detallados na Lista de servizos accesibles con certificados de persoa xurídica ou representante.
Si. No almacén de certificados pódense almacenar varios certificados persoais, hai que ter especial coidado que ao realizar os trámites se usa o certificado correcto, tanto en identificación coma en sinatura.
Nalgúns trámites esta mensaxe prodúcese para reiterar a comprobación dos datos, antes de que estes se asinen e envíen.
É posible que se anexase documentación superior a 10 |Mb ou algún problema coa conexión Internet.
Os informes que se xeran "on line" nos servizos con certificado dixital, servizos SMS ou servizos vía usuario/contrasinal na Sede Electrónica teñen o formato PDF e para a súa correcta visualización é necesario ter instalado un visor de PDF, así como permitir as ventás/pestanas emerxentes. Débese comprobar que o software está instalado e que non existen programas bloqueadores de elementos emerxentes.
Tamén é posible que a descarga do informe PDF estea na carpeta de descargas do navegador, débese comprobar esta carpeta.
Débese comprobar que o certificado é admitido pola Seguridade Social e que os datos deste coinciden cos datos de identificación, nome e apelidos coinciden cos que hai na base de datos da Seguridade Social.
Os actos de xestión da recadación da Tesouraría Xeral da Seguridade Social obxecto de notificación telemática son os seguintes:
Paulatinamente, iranse incorporando distintas actuacións e procedementos en materia de Seguridade Social cuxas datas de incorporación ao devandito sistema de notificación electrónica se fixarán por resolucións da Secretaría de Estado da Seguridade Social.
É aconsellable que polo menos unha vez cada dez días se acceda á Sede para consultar se existe algunha notificación dispoñible.
Un terceiro non pode actuar en nome dunha empresa ou cidadán para formalizar a subscrición ao Servizo de Notificacións Telemáticas, pero si pode actuar como receptor. A través do Rexistro Electrónico de Apoderamento Telemático (REAT) pódese outorgar poder a un terceiro para a recepción electrónica de notificacións. En todo caso este apoderamento deberá ser outorgado unicamente a unha persoa física ou xurídica.
Os efectos xurídicos despregaranse unha vez acepte/rexeite a notificación, independentemente de que o faga a propia empresa, o Autorizado RED, o apoderado ou ben, se rexeite automaticamente por non acceder ao seu contido no prazo de 10 días.
Consulta as preguntas frecuentes. Se a incidencia persiste conecta co teléfono 901 502 050 (opción 2)
Se ten problemas á hora de asinar, primeiro debe asegurarse de cumprir cos requisitos técnicos de soporte lóxico no equipo, a continuación revise o manual de configuración dos navegadores para o uso de sinatura electrónica que contén a configuración necesaria e os problemas de sinatura máis comúns.
O acceso ao proceso de sinatura require da instalación dun único ámbito de execución Java. Debe asegurarse de que non exista máis dun instalado porque poderían producirse conflitos entre as versións e polo tanto, non funcionaría a aplicación.
Pode consultar as versións de ámbito de execución Java válidas na ligazón de "requisitos técnicos" que se encontra en "As miñas Notificacións" na Sede Electrónica da Seguridade Social.
O Rexistro Electrónico de Apoderamento Telemático (REAT) establece os procedementos e categorías polas que se pode apoderar un terceiro, entre os que se encontra a recepción de notificacións telemáticas.
Existen dúas posibilidades:
Esta mensaxe pode producirse por tres motivos:
No caso de que se trate dun suxeito obrigado á notificación telemática, non terá que realizar ningún trámite previo adicional. No prazo dun mes a contar dende o día seguinte da notificación de inclusión, comezará a recibir as súas notificacións por vía telemática.
No caso de que se trate dun suxeito non obrigado á notificación telemática, primeiro hase de subscribir aos procedementos dos que desexe recibir este tipo de notificación. Esta inscrición pódea realizar a través do Servizo de Subscrición Voluntaria dispoñible na Sede Electrónica da Seguridade Social.
O interesado poderá realizar unha única operación diaria, xa sexa alta ou baixa. Por exemplo, se se subscribe a un procedemento determinado, o sistema non lle permitirá darse de baixa deste ata as 00:00 horas do día seguinte.
Os efectos da subscrición ou baixa entrarán en vigor a partir das 24 horas seguintes á realización da xestión pola que o interesado se subscriba ou se dea de baixa no servizo.
No prazo dun mes a contar dende do día seguinte a aquel en que se lle notifique ao obrigado mediante resolución a súa inclusión no sistema de notificación electrónica.
A Tesouraría Xeral da Seguridade Social enviará, como deferencia cos usuarios, avisos comunicando a dispoñibilidade de notificacións na Sede Electrónica.
Para suxeitos obrigados á notificación telemática:
Para suxeitos subscritos voluntariamente á notificación telemática:
Para recibir estes avisos, a empresa e o apoderado deberán facilitar os seus datos de contacto a través do Servizo de Comunicación de Teléfono e Correo Electrónico dispoñible na Sede Electrónica ou de Rexistro Electrónico de Apoderamento Telemático (REAT) respectivamente.
É importante que a empresa facilite os seus datos e non os do autorizado RED xa que tamén este último recibirá os avisos de posta a disposición de notificacións en Sede a través doutra canle.
As notificacións que xa non se encontran dispoñibles na Sede Electrónica (SEDESS) para a súa sinatura por ter finalizado o prazo de dez días naturais para acceder ao seu contido poden consultarse no Histórico de notificacións, integrado dentro do servizo de Consulta e sinatura de notificacións.
O Histórico de notificacións unicamente permite a busca e consulta de notificacións publicadas na SEDESS nos últimos dous anos. Neste apartado só é posible a consulta de documentos e o seu estado, non a súa sinatura, polo que o acceso ás notificacións non ten ningún efecto xurídico.
Se se desexa obter información de notificacións recibidas nunha data anterior a dous anos será necesario acudir a unha Administración da Seguridade Social.
Unha vez posta a disposición a notificación ou comunicación en SEDESS, o interesado deberá acceder a ela no prazo de 10 días naturais. Transcorrido este período sen que se acceda ao seu contido, entenderase rexeitada, dándose por cumprido o trámite de notificación e continuándose co procedemento.
A partir dese momento, e durante os dous anos seguintes, as notificacións mostraranse no Histórico de notificacións, integrado dentro do servizo de Consulta e sinatura de notificacións. Neste apartado só é posible a consulta de documentos e o seu estado, non a súa sinatura, polo que o acceso ás notificacións non ten ningún efecto xurídico.
Para o acceso e sinatura será necesario cumprir cos requisitos técnicos de soporte lóxico no equipo así como ter configurado o navegador para o uso de funcionalidades de sinatura electrónica.
Ambos os dous servizos están dispoñibles na Sede Electrónica da Seguridade Social.
Para os efectos de identificación, os interesados poderán utilizar os certificados electrónicos admitidos pola Administración da Seguridade Social.
A través do servizo de consulta e sinatura das notificacións, os receptores poderán acceder ao seu contido e asinalas. A Administración da Seguridade Social practicará notificacións electrónicas mediante o sistema de comparecencia na SEDESS.
Existen dous procedementos para a recepción de Notificacións Telemáticas. Cada procedemento está asociado a determinados réximes e sistemas especiais que integran o Sistema de Seguridade Social.
Os procedementos son:
Réxime Xeral e Sistemas Especiais | Réxime Xeral |
---|---|
Artistas | |
Sistema Especial de Froitas, Hortalizas e Industria de Conservas Vexetais | |
Sistema Especial de Manipulado e Empaquetado de Tomate Fresco destinado á exportación | |
Sistema Especial de Traballadores fixos descontinuos de cines, salas de baile e de festa e discotecas | |
Sistema Especial de traballadores fixos descontinuos de empresas de estudo de mercado e opinión pública | |
Servizos Extraordinarios de Hostalaría | |
Sistema Especial de Traballadores Conta Allea Agrarios | |
Réximes Especiais | |
Traballadores Autónomos | |
Mar (conta allea) | |
Minaría do Carbón | |
Agrario-empresas (extinto) | |
Concerto asistencia sanitaria |
Réxime Xeral e Sistemas Especiais | Xogadores de Fútbol (extinto) |
---|---|
Ferroviarios (extinto) | |
Profesionais Taurinos | |
Representantes de Comercio | |
Sistema Especial Agrario (Inactividade) | |
Sistema Especial da Industria Resineira | |
Sistema Especial de Empregados de Fogar | |
Réximes Especiais | |
Fogar (fixo/descontinuo, extinto) | |
Agrario (conta allea inactividade/conta propia, extinto) | |
Autores e Escritores de Libros | |
Mar (conta propia, cesamento de actividade) | |
Traballadores Autónomos do Sistema Especial de Traballadores Agrarios (SETA) | |
Seguro Escolar, Recursos Diversos e Convenios Especiais |
No caso dos suxeitos obrigados a este sistema de notificación:
As notificacións poñeranse a disposición en todo caso tanto do suxeito responsable obrigado a recibilas coma do autorizado que en cada momento teña asignada a xestión no Sistema RED do Código de Conta Cotización principal ou, se é o caso, do NAF. Non obstante, os suxeitos responsables poderán optar por ser os únicos receptores das notificacións, desasignando desta función o Autorizado RED a través do servizo en SEDESS para este fin.
Por outro lado, se o suxeito responsable desexa que un terceiro, distinto do Autorizado RED, sexa receptor tamén das súas notificacións, poderá realizar a xestión a través do Rexistro Electrónico de Apoderamento Telemático (REAT), dispoñible na Sede Electrónica.
En calquera caso, só pode haber un receptor de notificacións adicional ao suxeito responsable, xa sexa o Autorizado RED ou o apoderado.
No caso dun suxeito subscrito voluntariamente á notificación telemática:
O suxeito responsable será sempre receptor das notificacións. Se este desexa nomear un terceiro como receptor adicional das súas notificacións, pode realizar a xestión a través do Rexistro Electrónico de Apoderamento Telemático (REAT), dispoñible na Sede Electrónica.
Os suxeitos que non están obrigados á notificación telemática por disposición regulamentaria, poden incorporarse voluntariamente a través do Servizo de Subscrición Voluntaria á recepción por esta vía das notificacións.
Os suxeitos obrigados que, con anterioridade á entrada en vigor da Orde ESS/485/2013, do 26 de marzo, pola que se regulan as notificacións e comunicacións por medios electrónicos no ámbito da Seguridade Social, se tivesen inscrito a través do Servizo de Subscrición Voluntaria, continuarán recibindo as súas notificacións por tales medios en tanto permanezan subscritos ao devandito servizo, ata que se produza a súa inclusión obrigatoria.
É un servizo que permite o acceso en liña ás notificacións que ata agora se recibían por correo postal.
A túa Seguridade Social é un espazo específico da Sede Electrónica da Seguridade Social no que se inclúen todas as actuacións, procedementos e servizos do Instituto Nacional da Seguridade Social que requiran a autenticación dos cidadáns ou da administración pública nas súas relacións con estes por medios electrónicos.
Pódese acceder a "A túa Seguridade Social" utilizando calquera destes sistemas:
Para rexistrarse en CL@VE pódese solicitar CITA PREVIA a través do servizo “Cita Previa para pensións e Outras Prestacións” ou chamando ao teléfono 901 10 65 70.
Todas as incidencias sobre o rexistro e o contrasinal cl@ve resólveas o teléfono 060
Cl@ve é un sistema orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante claves previamente concertadas (usuario máis contrasinal), sen ter que recordar claves diferentes para acceder aos distintos servizos.
Para entrar en A túa Seguridade Social, o usuario cl@ve só é válido se o rexistro foi de nivel avanzado. Para iso, é imprescindible rexistrarse de forma presencial en calquera oficina da Seguridade Social, da Axencia Estatal da Administración Tributaria, do Servizo Público de Emprego ou das Delegacións do Goberno, ou utilizar o certificado dixital ou DNI electrónico no servizo de rexistro da web de Cl@ve.
Para acceder a A túa Seguridade Social, podes utilizar calquera certificado dixital dos incluídos en lista de certificados dixitais admitidos.
É importante estar seguro de que o usuario cl@ve que estás a utilizar é de nivel avanzado. Para que o usuario sexa de nivel avanzado, é imprescindible terse rexistrado de forma presencial en calquera oficina da Seguridade Social, da Axencia Estatal da Administración Tributaria, do Servizo Público de Emprego ou das Delegacións do Goberno, ou utilizar o certificado dixital ou DNI electrónico no servizo de rexistro da web de Cl@ve.
Os problemas de acceso ao portal A túa Seguridade Social poden estar relacionados con requirimentos técnicos que se deben cumprir, entre outros, os navegadores instalados nos equipos. Podes consultar estes requirimentos mínimos na Sede Electrónica > Inicio > Preguntas frecuentes > Solucións Técnicas, ou ben enviar un correo a través da Caixa de correo de Consultas da páxina Web da Seguridade Social, no asunto Soporte Informático.
Os servizos dispoñibles para o cidadán en A túa Seguridade Social actualmente son:
O cálculo da pensión de xubilación en A túa Seguridade Social realízase de xeito automático. Por ese motivo, cando existen períodos na vida laboral ou algunha base de cotización sobre os que é preciso realizar algunha corrección ou axuste manual, ou hai períodos con algún réxime que necesita un tratamento manual (artistas, toureiros, representantes de comercio, sistemas especiais, etc.), o programa non o pode ter en conta e non é capaz de ofrecer un resultado de pensión ao cidadán. Iso non quere dicir que a vida laboral sexa incorrecta ou que non se tomen en consideración esas cotizacións cando se solicite de xeito real a pensión.
Se está próxima a data da xubilación, podes acudir con cita previa a calquera centro de atención e información da Seguridade Social e solicitar un informativo de xubilación.
A túa Seguridade Social non ten acceso á información de cotizacións correspondentes ao ámbito de cobertura do Réxime de Clases Pasivas do Estado (Réximes Especiais dos Funcionarios Civís do Estado, das Forzas Armadas, funcionarios ao servizo da Administración de Xustiza...), polo que non é posible realizar unha simulación nestes casos.
No momento de solicitar a xubilación polo Sistema de Seguridade Social, deberás acreditar esas cotizacións, a través do certificado correspondente, emitido pola xefatura de persoal na que se prestaron os servizos, para que se teñan en conta os períodos alegados.
Os períodos de servizo militar ou prestación social substitutoria só se computan para alcanzar o período de cotización específico no caso de xubilación anticipada, voluntaria ou involuntaria e co límite máximo dun ano. Por este motivo, só no caso de que esta cotización sexa necesaria, abrirase unha pantalla solicitando que se cubra o período do devandito servizo militar. Se non é necesario, non hai que indicar nada.
O resultado do cálculo é un importe bruto, aproximado e non vinculante, resultante do cálculo efectuado conforme as bases de cotización, períodos cotizados, idade e circunstancias persoais introducidas.
No momento no que se solicite a xubilación, aplicaranse ao importe de pensión real resultante as retencións do IRPF correspondentes, conforme a lexislación fiscal en vigor e en función da súa situación persoal e familiar.
O cálculo da pensión de xubilación en A túa Seguridade Social realízase de xeito automático. Por iso cando existen períodos sen cotización e que procede integralos segundo a normativa, o simulador de xubilación fai o seguinte:
Se no período que haxa de tomarse para o cálculo da base reguladora aparecesen meses durante os cales non existise obriga de cotizar, as primeiras 48 mensualidades integraranse coa base mínima de entre todas as existentes en cada momento.
O resto de mensualidades co 50 % da devandita base mínima.